Okmányügyintézők! Húzzák ki magukat! Megverték a multikat, a bankokat és a közszolgáltatókat. (A MÁV-on már meg sem lepődöm.)
A Közszolga.blog.hu felmérésében kértük a válaszadókat, hogy állítsák sorrendbe a felsorolt ügyfélszolgálatokat az alapján, hogy hol intézik legszívesebben ügyeiket.
A kitöltők jelentős része (79 válaszadóból 54 fő) legszívesebben a legközelebbi okmányirodában intéz ügyet. Ha a helyezésekre pontszámként tekintünk, a legkevesebb átlagponttal (1,92) nyert a lakcímkártyát kiállító hatóság. Ezt követi a bankok ügyfélszolgálata, majd a posta, a mobilszolgáltató, a hipermarket, a vasúti pénztár, a sport pedig a gáz- és távhőszolgáltató ügyfélszolgálata zárja (6,66-os átlaggal).
Feltűnő azonban, hogy éppen ilyen sorrendben szerepeltek az egyes ügyfélszolgálatokat megtestesítő szövegdobozok a felmérésben, amelyeket az egér elhúzásával kellett sorrendbe állítania minden válaszadónak.
A felmérésből ezért két következtetés vonható le:
1. Valóban ennyire szeretjük az okmányirodákat. (Ebben az esetben minden elismerés az ott dolgozó kollégáké.)
2. Nem tudták kreatívan használni válaszadóink a felmérés internetes oldalát...
A blog olvasói kommentjeikben dönthetnek a két megoldás között.