Egy közszolga elmélkedései

Jogról, közigazgatásról, hivatalról - egy köztisztviselő szemével.

Címkék

11. kerületi okmányiroda (1) adó (2) akta (1) alakuló ülés (2) aljegyző (1) alkotmány (4) alkotmánybíróság (2) alkotmányozás (4) államigazgatás (1) andi (1) anyakönyvvezető (2) apeh (2) bankfiók (1) bíróság (1) botrány (2) budapest (1) bulvár (1) bürokrácia (1) callgirl (1) ciki (1) civil szervezetek (1) csillag (1) diák (1) elnök (1) előítélet (1) emlékezés (1) emléklap (1) eper (1) eredmény (8) eskü (2) európai unió (1) e ügyintézés (1) falu (1) felháborodás (1) felmérés (10) felsőszenterzsébet (1) frakció (1) független (1) george clooney (1) határozat (1) hatáskör (1) házasságkötés (2) házasságkötő terem (1) helyesírás (1) hipermarket (1) hivatal (1) hivatalnok (1) iborfia (1) idézet (5) ígéret (1) iktatás (1) illem (2) internet (2) ismétlés (4) ítélet (1) járás (1) jegyző (2) jelkép (1) jellemzők (1) jelölt (1) jog (2) jogalkotás (1) jogállamiság (1) jogszabály (1) joviszony (1) kampány (1) kampányidőszak (1) karácsony gergely (1) képviselő (6) képviselőcsoport (1) képviselőjelölt (2) képviselő testület (4) kérdés (1) kérdőív (1) kezdet (1) kisebbségi önkormányzat (2) kistelepülés (1) kivonulás (1) kodifikáció (1) kontroll (1) könyv (3) könyvhét (1) korrupció (2) közigazgatás (10) közigazgatási bíróság (1) közszolga (2) köztisztviselő (9) kukorelli istván (1) lamm vanda (1) lány (1) lázár jános (1) márai (4) máriapócs (3) máthé gábor (1) máv (1) megítélés (1) méret (1) módosítás (1) mosoly (1) múlt (1) napló (1) nyár (1) nyilvánosság (1) okmányiroda (3) október 23. (1) önkormányzat (9) önkormányzati választás (3) önkormányzati választások (1) országgyűlés (1) ötletek (1) párt (1) pártállam (1) pénz (1) pettkó andrás (1) polgármester (3) politika (5) preambulum (1) publicisztika (1) rendelet (2) retró (1) sármőr (1) schiffer andrás (1) sör (2) startisztika (1) statisztika (9) stohl andrás (1) szarvashiba (1) szavazat (1) szavazólap (2) szent korona (2) szépirodalom (2) szépség (1) színpad (1) szombathely (1) taj kártya (1) tapasztalat (2) távhőszolgáltató (1) telefon (1) tiszabő (1) tisztaság (1) törvény (1) törvényjavaslat (2) törvénymódosítás (2) tulajdonságok (1) türelem (1) üdvözlet (1) ügyfél (5) ügyfélfogadás (1) ügyfélszolgálat (7) ügyintézés (3) ügyintéző (3) ünnep (2) űrlap (1) urna (1) választás (14) választási eljárás (2) várakozás (1) várakozási idő (1) vasárnap (1) vélemények (1) vers (1) villamos (1) viselkedés (3) vörös imre (1) web2 (1) zászló (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Megmondók (3): az ügyintézők kevésbé rugalmatlanok, de legalább nem vizelnek az asztalra

koz.szolga 2010.06.22. 07:55

0-tól 5 pontig értékelhették a statisztikában résztvevők a legutóbbi ügyintézés során közreműködő köztisztviselőt. Az ügyintézők 4,14 pontot kaptak az uvarisság kritériumára. (Rákérdeztem volna annál az öt válaszadónál, aki 0 ponttal értékelte ügyintézőjét, hogy vajon a köztisztviselő az asztalra vizelt, vagy mi mással váltotta ki a negatív értékelést.) Átlagban 4,11 ponttal értékelték az ügyfelek a segítőkészséget. Négy pont felett kaptak átlagban a szakmai tudásra az ügyintézők, míg a megjelenéssel és a rugalmassággal voltak leginkább bajok, de ez a két mutató is közelebb van a négyeshez, mint a hármashoz.

Sokkal nagyobb a szórás a hivatallal kapcsolatban feltett elvárásoknál. Az irodák megközelíthetőségét nehezményezét legkevésbé válaszadóink. 4,3 ponttal. Az ügyféfogadási idő pontszáma is megközelíti - igaz alulról - a néhy pontot (3,86). Gond van a közigazgatási szervek tisztaságával, amelynek pontszáma alig haladja meg a 2-t. (Csak remélhetjük, hogy nem az ÁNTSZ-nél intéztek ügyet válaszadóink.) Két pontot sem ért el a technikai színvonal. Mindössze 1,82 pontot kapott átlagban a várakozási idő, amely - ahogyan arra tegnapi posztunkban is utaltunk - annak fényében meglehetősen érdeke,s hogy a többség még 5 percet sem várakozott legutóbb. Az apparátus méretével sem elégedettek az ügyfelek (bár nem kérdeztünk rá, hogy keveslik a hivatali létszámot vagy éppen fenékbe rúgnának néhány hivatalnokot az irodában megtalálhatók közül). Legkevésbé az ügyféltájékoztatással és a hivatali helyiség méretével elégedettek a válaszadók.

Címkék: statisztika felmérés várakozás ügyfél hivatal eredmény tapasztalat ügyintéző tisztaság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr832096242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása